Санал хүсэлт, тусламж

Hyalbar.mn нь цахим худалдааны үйлчилгээ үзүүлэхдээ хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг өндөрт тавьж, үр дүнтэй, найдвартай тусламж үйлчилгээ үзүүлэх зорилготой. Бид хэрэглэгчдийн асуулт, санал хүсэлт, асуудал шийдвэрлэх үйлчилгээг дараах журмын дагуу явуулдаг.

1. Үйлчилгээний хариу өгөх хугацаа

Манай хэрэглэгчийн тусламжийн баг нь дараах хугацаанд үйлчилгээг үзүүлнэ.

  • Ажлын цаг: Даваа-Баасан, 09:00 - 18:00 цаг.
  • Хариу өгөх хугацаа: Имэйл болон чат хэлбэрээр ирсэн асуулт, хүсэлтэд ерөнхийдөө 24 цагийн дотор хариу өгнө. Ажлын бус өдрүүдэд ирсэн хүсэлтийг дараагийн ажлын өдөрт багтаан шийдвэрлэнэ.

2. Хэрэглэгчийн санал хүсэлт

Бид хэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэхийн тулд үйлчилгээндээ тогтмол шинэчлэлт, сайжруулалт хийхэд анхаарал хандуулдаг. Санал хүсэлтийг дараах сувгаар хүлээн авна:

  • Имэйл хаяг: info@hyalbar.mn
  • Утас: 7676 8848
  • Вэб сайт дээрх тусламжийн хүсэлт үйлчилгээ
  • Мөн @hyalbar.bolloo FB chat-р бидэнтэй холбогдох боломжтой.

3. Тусламжийн хүрээнд үзүүлэх үйлчилгээнүүд

Манай хэрэглэгчийн үйлчилгээний баг дараах тусламж үйлчилгээг үзүүлнэ:

  • Захиалга болон хүргэлттэй холбоотой асуултууд: Захиалга баталгаажилт, хүргэлтийн хуваарь, хугацаа, хяналт.
  • Барааны мэдээлэл: Бүтээгдэхүүний тайлбар, үнэ, боломжит хэмжээ, өнгө гэх мэт дэлгэрэнгүй мэдээлэл.
  • Буцаалт, солих болон төлбөрийн асуудал: Захиалгын төлбөрийн асуудлыг шийдвэрлэх, буцаалт болон солих бодлогын талаарх мэдээлэл.

4. Хэрэглэгчийн үүрэг

Хэрэглэгчид манай үйлчилгээний багтай харилцахдаа үнэн зөв, тодорхой мэдээлэл өгөх үүрэгтэй. Ингэснээр асуудлыг хурдан, үр дүнтэй шийдвэрлэх боломжийг бүрдүүлнэ.

---

Энэхүү Support Policy-ийг хэрэглэгчдийн туршлага, санал хүсэлтэд тулгуурлан байнга сайжруулж, шинэчилж ажиллах болно.

Хялбар Боллоо

Худалдан авах хялбар боллоо

Бүх ангилал
СУПЕР хямдрал
Өнөөдрийн хямдрал